Thursday, April 19, 2012

share ke tak???

السلام عليكم

zaman dah moden kan. . .sekarang nak dengar lagu dah tak payah nak susah2 cari frekuensi radio. . .bukak je youtube. . .haaa lagu ape nak. . .taip je. .semua di hujung jari. . .

bile rase lagu tu best mestilah nak share ngan orang lain. . .haaaa. . .tekan je share kat facebook. .sume dah bole dengar same2. . .

hmmmm. . .dulu aku pon selalu share lagu yang aku suke kat facebook. .tapi lepas aku terbaca satu statement kat blog, name blog tu pon aku tak ingat, baru la aku terpikir, hmmmm. . .ade betol nye jugak. . .

kat blog tu cakap benda yng sama, dulu die pon selalu share video, lagu kat facebook tapi bila difikirkan balik sesetengah video klip ade mempamerkan adegan2 yang mendedahkan aurat wanita. . .walaupun niat kite cume nak share lagu tu tapi dalam masa yang sama dan walaupun tanpa disengajakan kite dah turut sama support dan bersama-sama menyebarkan aurat2 yang terdedah tu. . .

aku pon lepas baca kenyataan tu baru la terpikir. . .استغفر الله العظيم

hmmmm. . . الحمد لله sebab aku terjumpa blog tu dan terima kasih pada tuan blog tu walaupun aku tak ingat ape name blog tu. . .

mintak maap la sebab saye pon tak layak nak menegur orang tapi tak salahkan kalau kite kongsi sesuatu yang kite dapat. . .

^_^

No comments:

Post a Comment

teng Q for ur comment ^_^